Ja, han är superrolig och det här tycker han är jätteskoj!
Önskar bara att det gick lika enkelt att få igång gamla tanter också...![]()
Nä jag vet hur det är...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, han är superrolig och det här tycker han är jätteskoj!
Önskar bara att det gick lika enkelt att få igång gamla tanter också...![]()
Ja jag har hoppat det vattnet flera ggr. Inget konstigt egentligen. Men det kommer såklart utredas.Jo jag vet ju det, en bekants häst bröt benet i hagen förra året.
Den måste ha tappat balansen och snubblat i landningen, det var nedhopp i vattnet med stock på kanten. Erfaren ponny.
Ja fy fasen, jag är fortfarande tagen. Stackars stackars ryttaren ocksåHemsk olycka i p90 i Trossnäs idag. Ponnyn hoppade av stort på vattnet, gjorde en kullerbytta och tog sig inte upp. När den väl kom upp med hjälp stod den på tre ben, ena fram bara hängde. Avlivades på plats.det är inte utan att man börjar fundera på om det är värt det...

Så vacker terräng!Alltså Ros Canter
Vilken otrolig superkvinna hon är!
Alltså Ros Canter
Vilken otrolig superkvinna hon är!
Vi satt och kollade och mamma sa "det ser ut som att hon tar det ganska lugnt". Så var hon snabbast
Så himla fint samspel och inte en fot fel! Och helt osynliga hjälper.
Vet du om man kan se sändningen någonstans i efterhand? Är lite sugen på att se hela rundan med det ekipage det "blåst" lite kring på SoMe efter att hon blev avplockad från banan ^^ Och Simon Greif's rundaNi som inte gjort det redan, ladda ner cross country appen och kolla in Badmintons bana
Vilka fantastiska hinder!
Vet du om man kan se sändningen någonstans i efterhand? Är lite sugen på att se hela rundan med det ekipage det "blåst" lite kring på SoMe efter att hon blev avplockad från banan ^^ Och Simon Greif's runda![]()
Vilken söt och pigg häst!
Det har regnat i två dagar och imorgon är det sugar cuptror jag tar vinterkängorna för att inte bli blöt/kall i gräset!