Fantastiskt!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare MaLinn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 362
Sv: Fantastiskt!

Verkligen! Man blir helt stum, tänk att hästar kan ha ett sådant förtroende för en människa :bump:

Härligt att se verkligen!

ÅH VAD UNDERBART! Särskilt härligt att se bilderna från Camarge, där de galopperar härligt i vattnet, hästarna ser ut att stortrivas.

Ja, just det att 4 hästar kan galoppera så i vattnet utan att någon sparkar bakut eller svänger.. WOW!
Och hur han lätt kan styra alla sina hästar över olika hinder!

Så duktiga & uppmärksamma hästar, man blir så glad när man ser sånt här :love:

oj! helt otroligt,,, man satt o bara väntade på att han skulle drösa av, men vilken balans!! fantastiskt! var hittar ni alla dessa underbara filmer??

när han stod upp på dom två och galopperade! tänk om en av dom bara hade svängt lite!

Otroligt..livsfarligt :D men vilket förtroende och "lydnad" jättefint , urläckra hästar:love:

:love: :love: Shit vad finnt ! Spec det där med havet.. Blir nästan tårögd ! :o

:love: Jätte fint , bra träning för hästarna att springa i vattnet , han landar säkert mjukare i vatten än på land om han trillar av :) Kul att se

vilket samspel,, sitter här helt förtrollad.,, tänk om alla kunde ha ett sånt samspel me sina hästar..:)

helt enkelt underbart att se.. :)

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
767
Senast: MiniLi
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 755
Senast: julgrisen
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 996
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka