Får jag bara säga en sak...?!

Kalaspinglan

Trådstartare
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

det går inte att se bilderna... men va kul att du ska "bli med valp"! vad är det för ras?
 
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

Hej hopp!

Glömde säga att ni måste, tyvärr, kopiera texten till bilderna och klistra in och öppna, det går inte att klicka på dem... Angelfire har något underligt systemt...

Pinglan

PS! Det är en Rhodesian Ridgeback
 
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

Vad mysigt!!! Då har du en del att göra den närmsta tiden då ;)
 
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

Åhhh , jag hoppas vi hittar en bra uppfödare snart så vi kan få hem en liten plutt vi med :)
 
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

Oooo yes. Fast jag ser fram emot det - än så länge. Vi lever i ett litet lyckorus just nu, men jag antar att vi om en vecka inte alls ser så gulligt och pluttigt på situationen??! :-) Åtminstone inte hela dygnet runt....

Pinglan
 
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

Tack!
Ja.... visst är han söt!! Jag längtar så jag håller på att gå sönder. Fast nu är det bara sex dagar kvar...

Jag kanske kommer och visar upp honom på jobbet någon dag, systeryster är ju kvar där.. (är du det, förresten?).

Pinglan
 
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

Hehe... ja, vad ska man kalla dem då? De är ju små pluttar, även om de är stora??! :idea:

Pinglan
 
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

Kalaspinglan skrev:
Jag kanske kommer och visar upp honom på jobbet någon dag, systeryster är ju kvar där.. (är du det, förresten?).
JAAAA, du bara måste säga till mej om du kommer förbi! Jag vill jättegärna pussa på valp! :love: Jo jag är kvar där... än så länge... :smirk:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Då det inte blev någon valp till mig i den tänka kullen fick jag i stället köpa en 18-månaders-tik från uppfödaren. Hade redan innan...
Svar
12
· Visningar
2 383
Senast: Silver Girl
·
Hundhälsa Jag kan ju börja den här tråden med att jag känner mig förföljd av problem med mina djur. :arghh: Valp, nu 22 veckor. Det börjar med...
2
Svar
34
· Visningar
3 446
Senast: Tonto
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 055
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Nu är det ganska exakt två månader sen min lilla tjockis flyttade hem till mig och jäklar vad mycket som hunnit hända under den här...
Svar
13
· Visningar
2 239
Senast: memma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp