Megs
Trådstartare
......
Pappa ringde i lördags o sa att han var på Ullared o undrade om jag behövde ngt. Till min o stallkompisens stora glädje var frågan (snarare än att "behöva ngt") "hur mycket plats har du i bilen"
Eftersom min kära far knappt kan se skillnad på en åsna o en ardenner
är jag lite "orolig" över vad det var han kom hem med, kvalité etc. jag bor ju inte i sverige så jag kommer inte att få detta förrens under F-bo H-S veckan när jag kommer hem.
Han köpte (efter noga förklaring etc ang storlekar) ett regntäcke, ett fleecetäcke, ridbyxor till mig (rutiga
) och en blå/grön randig (kan detta vara en Bucas tro???) grimma.
Själv har jag aldrig varit i Ullared så jag undrar bara om ni, som har varit där, kan säga om det man köper är så att säga valuta för pengarna.
Vad säger ni som kan Ullared...?
Pappa ringde i lördags o sa att han var på Ullared o undrade om jag behövde ngt. Till min o stallkompisens stora glädje var frågan (snarare än att "behöva ngt") "hur mycket plats har du i bilen"
Eftersom min kära far knappt kan se skillnad på en åsna o en ardenner
Han köpte (efter noga förklaring etc ang storlekar) ett regntäcke, ett fleecetäcke, ridbyxor till mig (rutiga

Själv har jag aldrig varit i Ullared så jag undrar bara om ni, som har varit där, kan säga om det man köper är så att säga valuta för pengarna.
Vad säger ni som kan Ullared...?