Färg på lädret!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Neah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 835
N

Neah

Nu är det så att jag har ett litet problem.
Som ni kanske känner till så rider och tävlar jag ridskolans ponny, och det är då givetvis inte jag som styr över utrustningen. Nu är det så att i vintras fick hon byta sadel, den svarta Globus-sadeln tryckte på manken, och det är ju inte bra! Så hon fick en brun sadel istället, och själv står man kvar med svart träns, förbygel, benskydd och hela köret.
Så just nu rider jag med brun sadel och svart träns, kanske inte det snyggaste, men det får gå! :)
Tycker ni att jag ska fortsätta med den färgkombinationen, köpa allt nytt i brunt eller försöka få tag på en svart sadel jag kan låna på tävlingar? :laugh:

Tacksam för svar! :D

Kan förresten slänga in en bild eller två, så ni ser färgerna! Inte de bästa bilderna, men de får duga! :D

Brun sadel:
23537_1239793980.jpg

Svart sadel:
64638_1231967772.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Färg på lädret!

Jag funderade på detta ett tag med! Men när jag satt och kollade på GBG horseshow iår så visade det sig att faktiskt vääääldigt många av toppryttarna som hade den färgkombinationen!
Själv har jag också det, coh det är inget jag reflekterar över!

Jag tycker du kan ha det!:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej, fick syn på en nosgrimma med vit fodring för ett riktigt fynd pris så jag blev bara tvungen att ta chansen. Problemet jag har nu är...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: iNHALE
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 398
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 168
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka