färg på ridbyxor

iloveyou

Trådstartare
ska köpa lite nya ridbyxor men har ingen aaning om vad jag ska ha för färger..så kom gärna med färgförslag! :D

Sv: färg på ridbyxor

Bruna :love: + att det är ju mode färg nu på vanliga kläder också så varför inte passa på ;)

Kyra har kommit med ett par skitsnygga knallröda ridbyxor i sin vårkollektion. De är ganska låga i midjan. Påminner lite om pikeur cindy/ciara.

Den knallröda eller kinaröda färgen är inne dels pga just Kina OS :p
I ATC (Anky Technical Casual) finns den också med, tror även att Pikeur kommer att köra med dem (dock lite mer osäker)

Gillar de flesta färger på ridbyxor beroende på vad man har till, men jag skulle inte rekommendera beige. det är fult enligt min udda smak:angel:

Ta något som matchar din andra utrustning, det är dö-snyggt om man matchar sina egna kläder med tex. schabrak, benlindor och så :)

Jag har själv bestämt mig för att satsa på grått/svart/vitt nu, efter att ha köpt ett par skit fina svarta ridbyxor med ljusgrå skoning. Gekås är bra ibland :angel: xD

Jag är så tråkig, kör alltid på marinblått. Tycker att det är klassiskt och snyggt, men i längden blir det ju lätt lite trist.

De oskodda jag har kostade 1399 för den låga modellen. Vet att de finns i en högre modell också, men minns inte om det var annat pris på den.

här är dom

kyrabyxor.jpg

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 365
Senast: Silje
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 575
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka