Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skulle nog först inrikta mig på att hitta en sadel som passar både hästen/ryttaren och plånboken(!)... Men visst jag gillar bruna sadlar, men har en svart flatback...
Jag tycker om svart, men rätt nyans på brunt är snyggt. Tänk dock på att sadel inte bör vara ljusare än hästen. Dock lite osäker när den är brun på den punkten. Men iaf så är svarta/mörk bruna hästar väldigt fula i sadel å träns som har en ljusare färg på sig.
samma färg som på sadeln såklart
Har du en mörkbrun häst skulle jag inte ha tabaccofärgade saker, som någon sa tidigare i tråden så är det sällan snyggt att hästen är mörkare än utrustningen.
Jag hade cachoufärg på min sadel och nut på tränset, det tycker jag är snyggare än tabacoo som går så mycket i orange.
Nja men det är ju lite olika, min Prestige som är tabacco färgad går inte alls åt orange, den går mer mot röd.
Det är inte snyggt med london på en mörk häst, men någon form av tobacco/oak/nut, dvs mellanbrunt, tycker iaf jag är jättesnyggt!
Jag tycker träns och sadel ska harmonera med hästens färg. Min fux har svart dressyrsadel och tobacco hoppsadel, men han är såååå mkt snyggare i sin bruna utrustning! Måste köpa brun dressyrsadel också...
ljusare brunt, tycker det är väldigt fint på mörka hästar! Fast då måste såklart allt matchas! Spyr galla om nån kommer med en brun sadel och svart träns eller tvärtom
Juridik & Ekonomi I vilken situation tänker du att han ska bli tillfrågad om sin inställning till det du beskriver? Om du ansöker om skydd eller stöd för...