färg på tömkörningsgjord?

Sv: färg på tömkörningsgjord?

Ja, synd bara att jag lyckades trolla bort det tredelade bettet med parerstänger (med droppen på rätt håll) som de lyckats tolla fram till mig....

Sv: färg på tömkörningsgjord?

Hööks gjord har jag hört flera som är nöjda med, har dock inte klämt på den själv. Globusen är egentligen i smalaste laget tycker jag, men det funkar för tillfället.

Du kan titta på olika bruna nyanser imorgon, vi har mörkbrunt till Rööslin och Tan till hoppsadeln. Och såklart svart till den svarta gjorden. Det är verkligen ett himla sjå att hitta rätt nyanser till grejorna!

Ser en klar fördel i att kunna använda dressyrgjordar förresten!

Jag har lyckats trolla bort ett nästan oanvänt fleecetäcke, som jag verkligen skulle vilja ha fram igen. Kanske samma syndrom som en-strumpa-försvinner-i-torktumlaren? Och vad händer om man parar ett fleecetäcke med en tubsocka?!

Liknande trådar

Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
413
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 159
Senast: Capybara
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 311
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka