färg till skimmlar ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare shegall
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 278
S

shegall

vad har ni för färger på utrustning till era skimmlar? bilder? :)
själv har jag svart, mörk blått & grönt. Har tyvärr inga bilder. ;)

Sv: färg till skimmlar ?

på läderutrustningen har vi mörkbrunt på våran kille sen på shabrak mm har han en massa olika färgen. men minn ksötare har ett rosa shabrak som hon gillar att ha på honom (arab hingst) ser lite dumt ut med en hingst i rosa men va fan.. bara han har ett shabrak =)

På läderutrustningen har jag svart. På allt annat har jag lite olika färger. Men mest mörkblått tror jag.

Jag har brunt läder till min skimmel. Övrigt är mest marinblått men hon är fin i grått, olivgrönt och brunt också :D

KL

Jag har Marinblått till min skimmler och svart på allt läder. :)

kl

jag har svart läder och blått, marin, grått och svart till min skimmel val.

lilla skimmel stoet har svart läder och rosa.

Svart läder
Marin blått Jus blått
grått, brunt svart ... mest marin och brunt

De flesta färger utom gult & rött(gillar inte rött:angel: ).
Svart läder för det meta men skulle kunna tänka mej ngn ljusare brun, tex londonfärgat.

rödbrunt/tobacco läder och marin, creme och brun övrig utrustning. då är mina skimmlar inte grå utan en helvit och en flugskimmel med bruna prickar..

Hade mest blått till min skimmel
7386595.jpg

9511546.jpg

Till skimmelskäcken har jag mest brunt, har bara lindor på bilden men iaf:D
17910668.jpg

Svart läder men skulle inte tacka nej till mörkbrunt läder. :d Schabrak i rosa (ljus och cerise), grått (ljus och mörk), marinblått, ett lila, ett blått och ett svart. Har tre rosa, tre gråa och tre marinblå (ett av de rosa och marinblå är dock hoppschabrak).

Jag vill ha ett nyare lila (det jag har är rätt urblekt), ett vinrött, petrol och brunt.

Min kompis hade svart på läderutrustningen. Hon hade också blått och lila samt vitt på tävling.

jag har ingen skimmel men tycker att det är sjukt snyggt med lite mörkare blå och brunt på dem :d:love:

till trådskaparen,jag anväder mkt marinblått till min skimmel,min förra skimmel hade jag nästan bara grönt till.

till min sköthäst är all läder svart men schabrak varierar men jag har mest blått. lite gult o rött o rosa. träns med rödfodring också. föredrar nog rött men älskar blått :love:

Jag har en gråskimmel som för det mesta har något marinblått eller grått på sig.:)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur