färg till skimmlar ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare shegall
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 278
Sv: färg till skimmlar ?

nänä, det är du som är tokig... :p

hade röda stall-lindor i december, men det var endast för att jag fått dom gratis av hippson, haha...:D

Har svart på lädret, men skulle nog egentligen vilja ha mörkbrunt :D

Sen har jag mest marinblätt och brunt i olika nyanser på täcken och schabrak.

Är inte så mycket för att matcha (har inte tid, och köper hellre sådant jag behöver än lindor och schabrak i alla regnbågens färger ^^).

Jag har ingen skimmel själv men jag tycker svart läder och gjärna någon diskret färg såsom, svart, grått och brunt. Det är apsnyggt :d

I tråden om GRÅTT finns en skimmel på bild. Den grå utrustningen som hästen har är så snyggt till kusen att jag nästan är beredd att köpa en skimmel bara för att få köra lika matchigt. Det är nämligen så snyggt att jag nästan får slag...

Har en helvit skimmel just nu och till han har jag för tillfället svart läder men har ett londonfärgat träns :d...behöver bara en sadel i samma färg nu..:crazy:
jag är mest för diskreta färger som brunt, blått, grått och svart.. oavsett färg på hästen.. men för tillfället blir de mest blått och brunt.. :laugh:

vad har ni för färger på utrustning till era skimmlar? bilder? :)
själv har jag svart, mörk blått & grönt. Har tyvärr inga bilder. ;)

Neongult till träns och övrigt svart och renskinn. På både skimmel och brun. Och så neogul varselväst på mig, för då syns vi så bra på uteritter. :D Sedan håller jag mig tråkigt nog till svart för att det är enklast om man skall visa upp sig.

Hälsning Maja

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck