Färgade lackträns

palle

Trådstartare
Har hört ett "rykte" om att det ska finnas lackträns i andra färger än svart och brunt :confused:

Stämmer det ?

Bilder på sådana i så fall vore skoj att få se......

Sv: Färgade lackträns

Mja...OS har ju typ lila etc. tror jag, dock är det väl egenltinge nån typ av plast som ser lackat ut.
Annat än det har jag själv inte sett men finns kanske?

Biothanetränsen är i ett sorts plastmetarial och sådant har jag redan...

Det jag söker är lackade LÄDERTRÄNS.........

själva tränsen är svarta o bruna men den lackade nosgrimman o pannbandet finns i andra färger.
Manhattan här på buke har koll men jag vill minnas att equipe ska ha

Trodde att det var någon här som kunde ge mej någon form av info.... men men....

Jag köpte mej ett RÖTT KROKODILpräglat träns med avtagbar "flärp", underbart att slippa fula märken på nosgrimman, med svarta kanter av märket Chetak....

Det får väl duga tills jag hittat det färgade läcktränset jag söker....

men vad är det du söker?

Ett träns som är helfärgat, typ som charismas?

Det skulle vara helfärgade LACKADE träns i läder i andra färger än svart och brunt som jag blev tipsad om men tipsaren visste inte vad det varför märke på dom.....

Annars vet jag att OS har träns med alla möjliga färger i fodringen på nosgrimman, samt att färgen går igen i kristallerna i pannbanden. Dte tycker allafall jag är mycket snyggt:) finns i b.la. rosa :)
Tycker att lackat, framförallt färgat har en tendens att se plastigt ut.

Haha, ja minst sagt ;)

Till TS
Hoppas att det är något till hjälp, kanske precis detta träns du var ute efter :)

Japp, där var det :love:

Ja ja, då är det bara att vänta tills dom kommer hem från mässan så jag får ta på det irl......

Såg du möjligtvis om dom fanns i fler färger ?

Såg att bilden på det illröda lackade tränset var borta, lika så min kommentar om att jag tyckte det var orginellt...

KL Aja, såg allafall det tränset idag på en hästsportsaffär jag i stort sett aldrig brukar vara till. Såg faktiskt mycket finare ut. Saken till det hör att jag inte kunde hålla fingrarna ifrån en svart, HELlackad grimma av JW. Jättesnygg! :love:

Inte för jag vet varför men det är fler inlägg som mystiskt har försvunnit ? ? ? ? ? ?

Ja tydligen får jag inte skriva i denna tråd.
Vill någon veta vad det var för träns så kan ju denne kontakta mig!

Jag såg det där röda JW-tränset på mässan (antar att det är det nu när bilden är borta). Jag som inte alls gillar lack och ffa itne i konstiga färger, måste säga att det var riktigt, riktigt snyggt! Mjukt, skönt, inte plastigt alls, härligt vadderat i nacken och tja, bara snyggt! Grattis till ett läckert träns. :laugh:

Precis det var det! :)
Ja kvalitén var inte att klaga på där inte, synd bara att det var rött - min fuxa vill inte ha det :angel: (Älskade gummityglarna som tränset var komplett med!)

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 208
Senast: Asko
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 132
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka