Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står att nosgrimman ska vara i läder men i övrigt har jag inte sett några restriktioner, återkommer om jag hittar något annat!
Det är säkrare att ha lädergrimma i transporten eftersom den går sönder/går lättare att skära sönder om det händer något.
Däremot står det inte i TR eller i någon lag att man måste ha lädergrimma i transporten.
Jag rekommenderar alla som ska tävla att läsa TR 1 samt TR för den gren ni tävlar i. I och med att ni löser licens så förbinder ni er att kunna dessa regler, så det är bättre att ni läser själva än att få mer eller mindre osäkra svar på Buke!
Limegröntvar sjutton fick du tag i det *avis*
![]()
kan du inte slänga in en bild??![]()
plast undrar jag.. man måste ju tom ha lädergrimma i transporten.. färgen spelar däremot ingen roll, har sett folk med både röda och blåa träns.
vet att flera redan sagt att man inte måste ha det, men bara undrar, hur 17 skulle funktionärerna/domaren få reda på det iallafall? man tar ju på tränset innan urlastning och jag har då aldrig vart med om att de går omkring o kollar i alla transporter.
inget illa ment, bara undrar vilka som sagt till dig??