Färger på HW

pulkaskurk

Trådstartare
Jag är inne på att köpa mig två st HW Rhino Wug ett ofodrat och ett 370g för det är det som fattas till vintern.

Men jag hittar de bara i brunrutigt, finns det ingen annan färg på de?
Dessutom så är de identiskt lika det ofodratde och fodrade som jag hittat och jag vill helst ha olika färger eftersom sambon min ibland hjälper till att lägga på täcken och han märker ingen skillnad på ett ofodrat eller jätte fodrat täcke..

Brunt täcke som brunt täcke liksom...

Så det behöver helt enkelt vara ganska så pedagogiskt, dock räcker det med olika färg på kantbanden eller något men färgskillnad är nog ett måste om det ska bli något rätt här...

Dessutom skulle jag helst vilja ha ett blått täcke om jag får välja själv..

Så finns de i andra färger?

Sv: Färger på HW

Nä det finns tyvärr bra i brunt. Dåf år köpa nån utav de andra rhino modellerna, lr Rambo om du vill ha en annan färg.
Om du inte kan hitta den gamla modellen.

Den äldre modellen av rhino Wug kanske kan funka? Den är för visso också brunaktig men större rutor och lite "skarpare" färger... Dem lär man se skillnad på. Här har de sålt ut sådana har även sett dem på rea på nätet..

Den äldre modellen av rhino Wug kanske kan funka? Den är för visso också brunaktig men större rutor och lite "skarpare" färger... Dem lär man se skillnad på. Här har de sålt ut sådana har även sett dem på rea på nätet..

Hmm okej, det kan fungera.

Skulle du kunna PMa sidor där jag kan leta gamla modellerna på nätet?

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 679
Senast: alazzi
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: NotlikeI
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 383
Senast: Wera
·
Utrustning Har ni behövt gå upp i storlek på tjockare utetäcken från HW? Pållen har inte använt sitt 200 gs täcke på några år (sedan han var typ 5...
Svar
1
· Visningar
1 148
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31