Färger till fux?

bambi82

Trådstartare
Får snart hem min nya häst, en fux. Vilka färger tycker ni passar? Hon kommer antagligen att ha en brun stübben dressyrsadel (har tänkt köpa ett stünbben diana träns till då antagligen m vitt foder) Och hoppsadel ska jag köpa en svart.

Vilka färger tycker ni passar på schabrak å täcken? Hon kommer antagligen få en del lila täcken eftersom jag har några sådana liggande.

Sv: Färger till fux?

har själv ett fux sto och hon är jätte snygg i vinrött, men olivgrönt och beige aktiga saker är hon också jätte fin i... fasen va fuskit att du har brun sadel... vill också ha bruna saker till min häst jue ;)

Hoppas vi får se bilder på din nya vän sedan! :banana:

Blått och grått tycker jag är snyggt på fuxar

jag tycker att det är så olika, dels vilken nyans den är och hur den är i typen. Två hel svarta hästar kan passa i helt olika färger tycker jag beroende på hur dom ser ut.. Så fuxar över huvetaget tycker jag passar i det mästa, det är ju en smaksak.

Jag tycker grönt är fint på fuxar! och orange på vissa fuxfärger! :)

marinblått, olivgrönt, vinrött tycker väl jag är färger som passar... har du ingen bild..?

Brunt läder, creme, blått och grönt på annat. Varför ska du ha svart hoppsadel för???? Är ju i hoppningen man Ska ha brunt ju....... :p

Tycker fuxar passar i creme, nougat olika nyanser av brunt! Men även marin, grönt och vitt!

grönt är jätte fint på dem, men även beigt/nogat/brunt som någon sa!

Det borde vara skottpengar på marinblått på fuxar. :devil:
Världens fulaste och tråkigaste färg, SPECIELLT på fuxar. Är "fux" själv och skulle ALDRIG sätta på mig marinblått, så det är bannlyst på kamelen också. Vi har istället brunt, beige, créme, olivgrönt och guld/ mässing.

Jag har haft vinrött och grönt på vojlockar, schabrak grimmor etc.

GRÖNT GRÖNT OCH ÅTER GRÖNT .

Absolut den snyggaste färgen på en fux !
Men svart är lite läckert också , iallafall på min fjolla :p

Beror på vilken typ av fux du har...
Jag har en RÖÖÖD fux...hiskeligt röd i färgen och han passar INTE i vinrött eller i färger som går det minsta i rött...
Däremot har vi massor i grönt i olika nyanser,vitt,beige och svart.
Han skulle passa utmärkt i senapsgult också.
Marinblått kan bli väldigt tråkigt tycker jag...
Grönt kan också bli tråkigt om amn inte passar sig.
Grått kan vara fint om fux-färgen är intensiv.

Har också en rödaktig fux, är verkligen inte vidare snyggt med rött där inte :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 103
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 478
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka