Färger till fux?

Sv: Färger till fux?

Min Pålle klär sig numera i olivgrönt å creme å vitt. Inga andra färger är tillåtna i närheten av honom. Ev. gråa stallbandage. ;)

Jag skulle aldrig få för mig att ta på honom nånting som går i rött..

Iofs så har han ett knallblått vintertäcke.. :o

Vinrött är inte snyggt på NÅN häst, och absolut inte fuxar..... :crazy: Faktisk vill jag gå så långt som att säga att det enaste som ska va vinrött är just Vin....

När blev det okej att kombinera rött och orange liksom?? :p

Jag har ljusblå/mörkblå grimma o grimskaft på min fux,
ett täcke är blått/svart/grått och ett är blått/grått
Innetäckena är rött/svart/blått rutigt
Och har 4 st schabrak som jag använder: 1 svart, 1 vitt, 1 creme och ett i någon typ grågrön pastellfärg.
Har svart sadel och svart träns
Har även en röd vojlock som följde med vid köpet, men tycker absolut inte att röd passar på henne så den används inte..det är en sak att ha röd blandat med andra färger som hennes innetäcken men inte enbart röd på en fux! Inte snyggt!!

det beror på, min fux är väldigt brun så jag tycker att han kan ha rött.
<------ Där är han!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 103
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 478
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka