Färger till fux!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Marina95
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 793
M

Marina95

Hejsan!
Jag har en fux som jag inte vet vilken färg på schabrak och luva jag ska ha till;)
Jag har funderat mycket på scapa schabraken, mina favoriter är det helblåa/turkosa och det gammelrosa. Skulle någon utav de färgerna passa min ponny? Eller skulle någon annan färg vara bättre?
Kanske något annat märke?

Jätte tacksam för svar!

Schabraken:
40157_1211812274.jpg

Ponnyn(han är klippt så hans riktiga färg är den vid sadelläget):
33398_1209479839.jpg

11464_1207480523.jpg

Sv: Färger till fux!

INTE rosa på fux *personlig åsik*
hru röd är han i färgen ? svårt att bedömma ifrån bilderna..

det mörkblå skulle vara riktigt fint även det gröna

inte rsa till fux! men alla blåa,svart och grön och brun skulle nog va snyggt!:D

Grönt, brunt, orange, svart och det mörklblåa skulle fungera allihop.

Tycker däremot inte det helblåa.

favorit är grönt

Alla funkar utom det rosa (suck, vill oxå ha ett rosa, men har ju me en fux :crazy: ) det oranga och det röda.
Om jag var du skulle jag ta det bruna eller ngt av dom blåa :D

Tack så mycket för svaren:laugh:, tror ni verkligen det bruna passar på en röd fux? Tycker det är jättesnyggt men vet inte om det kommer skära sig.

hej! jag har en fux och jag kör mest på brunt! okej, jag tar lite vad jag haver.. matchar inte alls ;) men jag tycker att min ganska röda fux passar bra i brunt :) tycker också att grönt (gärna ngt mot mossgrönt) passar jättebra på fux!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 263
Senast: Cattis_E
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 392
Senast: Mia_R
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 688
Senast: Ajda
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan... 2
Svar
22
· Visningar
2 698
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka