FÄRGER till rödblack

videnlis

Trådstartare
nån har undrat på färg till skimmel och dyligt.
min fråga är vad tycker ni passar till en rödblack häst? black är en svår färg tycker jag..själv skulle jag ha valt en brun sadel,men det blev en svart iallafall..

Sv: FÄRGER till rödblack

Naturfärger skulle ju givetvis passa men oxå marin, blått, grön kanske lila om man gillar den färgen. Tror limegrönt skulle vara rätt fint om man gillar starka färger eller mer åt äppelgrönt kanske. Grått vore fint för att fånga upp det grå i svansen. Å så svart och vitt förstås.

Senast ändrad:

ja äppelgrönt skulle vara nåt!
nu har hon lite av alla färger..brunt,svart,blått(på täcken) och sen moss/olivgrönt...murriga/brutna har jag haft i början,men sen märkte jag att det e omöjligt att ha allt i samma färg..:crazy:
en islänning i stallet (häst alltså) har allt i lila, det e lite kul när allt har samma färg,men det blir ju jobbigt oxo..typ-det där täcket e jättejättebra o på -70%rea, MEN det e fel färg..

hon får ha ett hopkok..men äppelgrönt ska jag spana efter :)

Ja det skulle nog vara fint, lysa upp lite utan att bli alltför skrikigt :)
Jag har mycket i rosa till min häst men han får ha alla färger och eftersom han är skimmelskäck och ser ut mest som en förvuxen ponny så passar han i allt. Roligast är ju om det för dagen hänger iop lite iaf men spelar ju inte så stor roll hemma.

Liknande trådar

Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
1 053
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Ajda
·
Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka