• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Krulidut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 173
K

Krulidut

får ju ev. hem denna madam i maj och saker ska inhandlas (japp ALLT.)

här är hon
77071_1204921696.jpg

jag tror det blir lila och mörkgrönt, dels för att de färgerna går att matcha med varanndra med osså är det feminimt :p:angel: ville ha lila och vinrött men det går inte att kombinera tillsammans i mitt huvud...

Vad tror ni?

(bilden är från bilddagboken..)

- bilden är missvisande jag är inte riktigt så stor på henne :rofl:

Sv: Färger?

Jag skulle ha svart, mörkblått (marin) och silver på den sötnosen :D Alla tre är snygga färger och lätt att hitta grejer i. ^^

Fast man ska inte lyssna på mig, jag har rosa på min gulbruna ponny :angel:

fast jag är alergisk mot de färgerna :angel: (marinblått är äverskatatt xD bara lata m'nniskor som har det, för ALLT finns i marinblåttt...)

Grönt är fint också tycker jag!!

Vad fin hon var, hur hög är hon?

Jag tycker att ljusa färger vore fint *duckar för ev utfall nu*

typ lite mörkare beige, brun osv.

jadu det vet jag inte :o men hon är Maxad D (går mig till örat ungefär när jag står på backen och jag är 165 men jag ser inte så lång ut och hon så liten ut egentligen..)

Naa inte naturfärger på naturhästar :angel: möjligtvis orange och röd men inte beige och brun.

Hon är ju rödfux

nä grönt är fasen inte snyggt på en fux. *kräks* det är nästan lika fult som vinrött :eek:

vitt, creme, beige, brunt, olivgrönt och ev marinblått kan du ha.

nehe xD Centaur det trodde jag inte om dig (A) *ser att du har en fux..*

olivgrönt är dock snyggt

Senast ändrad av en moderator:

jättesöt ponny! MEN inte grönt och lila!:eek: de går bara inte ihop!angel: olivgrönt skulle passa!:D

asså grönt är typ mörkgrönt/olivgrönt :D det skulle passa :angel:

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: Wera
·
Islandshäst Hej på er! Jag är inte så aktiv på det här forumet då jag varit hästlös i många år, men jag brukar tjuvkika lite på alla era fina...
Svar
18
· Visningar
2 394
Senast: Gullan86
·
Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka