D
Defender
Jo..jag behöver ett smakråd nu..jo sedan jag börjat rida igång min lilla gråskimmel så har han börjat slå upp huvudet och ställa sig på bakbenen och fjanta sig..efter blött näsblod etc så har jag insett att en martingal skulle rädda min näsa och han märker ju inte av den såvida han inte dunkar sin nacke mot min mun/näsa
Nu till sak...en tjej i stallet har en tabbaco färgad sådan i rätt storlek..men skulle den var fin på min gråskimmel som för övrigt har all utrustning i svart?Visserligen skulle jag ha ett svart Mias Rs ludd där martingalen sitter mellen frambenen...
Hmmm...skulle det se för knasigt ut?Jag matchar allt maniskt ska ni veta...nu blir jag lite förvirrad av att det skulle egentligen matcha då jag har svart ludd juh..
Hmm..lite hjälp på traven till en färgfascist som jag
!
Nu till sak...en tjej i stallet har en tabbaco färgad sådan i rätt storlek..men skulle den var fin på min gråskimmel som för övrigt har all utrustning i svart?Visserligen skulle jag ha ett svart Mias Rs ludd där martingalen sitter mellen frambenen...
Hmmm...skulle det se för knasigt ut?Jag matchar allt maniskt ska ni veta...nu blir jag lite förvirrad av att det skulle egentligen matcha då jag har svart ludd juh..
Hmm..lite hjälp på traven till en färgfascist som jag
Senast ändrad av en moderator: