Färghjälp! Blåskala eller gråskala?

Sv: Färghjälp! Blåskala eller gråskala?

Jag skulle välja en kombination.
Blå alternativet till vardags, till täcken, grimskaft, bandage och benlindor, transsportskydd och terylenegrimma. Svart på allt läder. Vit på tävlingsshabraket men med blåa kanter.
Det blå alternativet skulle även kunna bytas ut tex mot RÖTT eller LILA och då ändra kanten på vita tävlingsshabraket

Senast ändrad:

Snyggt! :cool: :D Gick det inte att få tag på benskydd med lite rött på eller rött stalltäcke? Tyckte du skrev att du skulle försöka få allt i så få färger som möjligt?

Vilken härlig häst :love:

Skulle lätt ha satsat på blåskala, det kmr bli grymt snyggt på din pålle :d

Skitsnygg häst! Men garanterat gråskala! :)

Alltså för mig skulle det ha varit ännu snyggare med helrött täcke till de röda transsportskydden. På benskydden finns det blått. Alltså blir det inte helt rött och svart. :p

Jag tänkte införskaffa ett rött täcke också, men de här va på rea så tänkte jag kunde börja med det :angel:

Angående benskydden så var precis det du skrivit din tanke, men de va så äckligt bra pris på dessa så de gick bara inte att hoppa över :p:devil:

Tja.... för mig skulle jag köra då en kombination av rött, blått och svart, då det är en häst som är supersnygg i dessa färger. Jag förstår dig då att du ville passa på när det är bra priser på saker! Det skulle jag också ha gjort! :p

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 382
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830
Gnägg Förhoppningsvis blir det nybygge av stall här hemma nu i sommar. Det vi vill ha är ett betongstall. Nu får vi ju den lyxen att kunna...
Svar
5
· Visningar
1 138
Hemmet Jag har ju ett helt hus att måla/tapetsera, och jag behöver ofta mogna in i sådana beslut. Så jag vill gärna ha era erfarenheter vad... 2 3
Svar
47
· Visningar
14 949
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka