• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cantilda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 163
C

Cantilda

jag letade och letade efter en gammal tråd att lägga in dessa bilder på. Men hittade ingen så fick börja en ny. Hittade dessa "fina" schabrak och täcken:

beta_blomschabrak470.jpg

beta_blomfiltar470.jpg

Ska se om dessa funkar. Har aldrig lagt in bilder såhär. :)

Sv: Färglatt

Oså hittade jag lite till :p

Mockningsgrejer :rofl:
beta_grepar470.jpg

oså har ja fler färglad bilder :)

tack. letade efter just den, men hittade den aldrig...fast det kanske är onödigt nu när jag redan startat denna...

Ja eller hur :d hästarna skulle bli halft vettskrämda om dom fick syn på dessa mocknings redskap när de kom in från hagen :rofl:

Cado skrev:
Jag hittar inte artikeln...:(

klicka på länken och sedan på mitten av sidan finns denna artikel.

Elegans blandades med glitter på BETA-mässan

Cantilda skrev:
tack. letade efter just den, men hittade den aldrig...fast det kanske är onödigt nu när jag redan startat denna...

Det är väl bara att lägga ut bilderna igen i den nya tråden...

Louise skrev:
Ett Burberrymönstrat schabrak är ju hur fräckt som helst! :)

Ja eller hur? haha. det är ett fint mönster, men skulle nog aldrig klä min häst i ett sånt mönstrat schabrak :p jag är lite mer diskret av mej...

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
442
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka