Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det svarta setet, helt klart.
Det beiga skär sig med det gula. Kommer inte se snyggt ut tillsammans.
Dessutom är färgmättnaden inte den samma. Det brukar inte bli bra då.
Det svarta och det gula har däremot samma färgmättnad.
Vill du mjuka upp kan du ha lite grå kuddar till.
Fasaden menar du? Det är nog supermodernt!
Har ett annat alternativ i byggbar variant från Mio med vit stomme. Den är ju dock ”lite” dyrare![]()
Det är typ mer än dubbla priset, men det kan det ju vara värt..Den gillade jag! Jag gillar att det är lite rakare linjer jämfört med det andra setet. Jag tror att det skulle vara snyggt mot den fasaden (älskar, btw!) och fönstren.
Rent utseendemässigt då, skiljer det mycket i pris är det ju förstås en annan sak att ta hänsyn till.
Det här var också snyggt!Det blev en svart till slut! Inte samma som på bilden utan en annan:
![]()
Har haft sån beslutsångest kring det här köpet! Och det hela blev jättekomplicerat när jag kontrollmätte uteplatsen för plötsligt saknades några få cm för flera av de alternativ jag tittat på
Hade precis landat i aluram eller träram när jag insåg att det inte fick plats..
Fick bli ett pragmatiskt val. Inte alls vad jag helst ville ha estetiskt men bäst utnyttjande av ytan![]()