Samma här, men jag får offra lite sömn i natt för att kolla på TorpetHaha jag borde gå o sova men hur fasen ska jag kunna det nuSka precis börja på avsnitt 3
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, men jag får offra lite sömn i natt för att kolla på TorpetHaha jag borde gå o sova men hur fasen ska jag kunna det nuSka precis börja på avsnitt 3
![]()
Ni som inte sett Torpet avsnitt 4, titta inte..
Ahaha Linnea och Bettan möts igen! Vet inte om jag ska skratta eller gråta 
Var såg du detta??
Var såg du detta??
Var såg du detta??
Nej verkligen inte.Jag har inte sett- än. Men låter ju....hm. Spännande, därav mina val av emojis...Tycker det är kul att se gamla farmare! Apropå elaka mot Olov, de var ju inte för snälla mot Sara- marie förra året heller...
Alltså nu tycker jag faktiskt lite synd om LinnéaHar varit så lugnt även denna veckan när Linnéa varit där och så kommer mobbarBettan och förstör allt
Hoppas Linnéa orkar hålla ut.
Jo tack,
Det är otroligt synd om henne, och jag sörjer verkligen med Linnéa vid det här laget. Hoppas att satmaran åker snart, men vid nästa kamp så lär det bli Linnéas tur att kämpa
Så kan det vara, beror lite på hur dom räknar iom att sara-marie redan har tävlat en gång men inte den jag skrev om.Nja tar dom det i turordning som dom har gjort hittills så är det väl Sara-Maries tur att tävla? Tycker fortfarande inte om Linnea men just nu är Bettan den jag vill ska åka ut fortast möjligt!
Så kan det vara, beror lite på hur dom räknar iom att sara-marie redan har tävlat en gång men inte den jag skrev om.
Ja, jag tror jag borde gå och lägga mig nu.Hon tävlade ju för att få stanna kvar, det borde väl också räknas?