Farmen 2017

Ni som inte sett Torpet avsnitt 4, titta inte..

Ahaha Linnea och Bettan möts igen! Vet inte om jag ska skratta eller gråta 

Olov var den asiatiska killen som var med för två eller tre år sedan. Dom var väldigt elaka mot han då han inte kunde säga S. Skulle han säga personer så blev det ''penoner'' han är en mycket duktig kock.

Alltså nu tycker jag faktiskt lite synd om Linnéa :( Har varit så lugnt även denna veckan när Linnéa varit där och så kommer mobbarBettan och förstör allt :down: Hoppas Linnéa orkar hålla ut.

Nu har jag tittat ikapp. MYCKET spännande, äntligen börjar det hända grejer både på farmen och torpet.
Avsnitt 6 och 7
Jag gillade Olov, otroligt tråkigt och sorgligt att han åkte ut. Bettan kan man gott och väl gp vilse i skogen och aldrig mer komma tillbaka, är så TRÖTT på henne nu. Satmara!

Alltså nu tycker jag faktiskt lite synd om Linnéa :( Har varit så lugnt även denna veckan när Linnéa varit där och så kommer mobbarBettan och förstör allt :down: Hoppas Linnéa orkar hålla ut.

Jo tack,
Det är otroligt synd om henne, och jag sörjer verkligen med Linnéa vid det här laget. Hoppas att satmaran Bettan åker snart, men vid nästa kamp så lär det bli Linnéas tur att kämpa

Jo tack,
Det är otroligt synd om henne, och jag sörjer verkligen med Linnéa vid det här laget. Hoppas att satmaran åker snart, men vid nästa kamp så lär det bli Linnéas tur att kämpa

Nja tar dom det i turordning som dom har gjort hittills så är det väl Sara-Maries tur att tävla? Tycker fortfarande inte om Linnea men just nu är Bettan den jag vill ska åka ut fortast möjligt!

Nja tar dom det i turordning som dom har gjort hittills så är det väl Sara-Maries tur att tävla? Tycker fortfarande inte om Linnea men just nu är Bettan den jag vill ska åka ut fortast möjligt!
Så kan det vara, beror lite på hur dom räknar iom att sara-marie redan har tävlat en gång men inte den jag skrev om.

Men alltså åh! Jag skiter typ i resten nu, för Sara-Marie är så jävla awesome så sålänge hon är med så är jag hur nöjd som helst alldeles oavsett. Drömscenariot vore henne i final mot Niklas, med vinst för Sara-Marie :bump:

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
516
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
395
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 116
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
3 021
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka