Fårskinnsfodrad nubuckstövel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare oasen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 862
O

oasen

Någon som har de från h**ks. Och vet hur de är i skaftvidden, det står ju att de bara finns i en skaftvidd. Hur höga är dom undrar jag också?
Övriga kommentarer?

Emma

Provade dom förra året, otroligt sköna och verkade vara i fin kvalitet. :love: Men självklart fanns inte min storlek då. Men satsar nog på dom i år. :)

Tack!
Tror du jag kan ha dom om jag har ganska normaltjocka vader? De borde ju ändå skriva vad det är för vidd.
Dom ser iallafall dödssköna och jättesnygga ut!

Emma

Jag har väl normala vader ungefär, åt det tjockare hållet, och på mig satt dom precis så att det inte var för smått.

Du har inte lust att mäta dina vader på det bredaste stället? :o Vore jätterart

Tack!
Det ska nog gå ändå, hoppas jag... har ca 33.. men då tillkommer ju ridbyxor, underställ m.m :D

Jag har ett par sådana stövlar. Helt underbara.
Jag har 36 i vadvidden och ett par centimeter till
är jag alldeles övertygad går bra att få ner.

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
929
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 456
Senast: Claraclara
·
Fordon Jag har precis köpt mig ovanstående bil. Min första Hyundai. Med bilen finns bara den tjocka instruktionsboken. Ska det inte finnas en...
Svar
8
· Visningar
411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka