Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett hösegel till min transport som jag nu funderar på att använda för att min dam ska dra uppmärksamheten dit istället för att slå med sina framben. Nu till frågan: Hur stor är risken att hon fastnar i höseglet, det vore ju hemskt...
Sätter du höseglet så högt upp som det bör sitta bör det inte vara några problem. Man kan väl säga att så länge hästen inte slår upp benen över bommen så kan den nog inte fastna.
Visserligen en gammal tråd, men kanske bra för andra att veta om de undrar samma sak.
Höseglet går sönder långt före hästen Min häst klättrade över bommen och ställde sig i höseglet. Seglet var strimlor men hästen hel. Och då var det en isis och ingen stor häst. Så ingen anledning till oro där.
Kläder & Bli fin
Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...