Fastnar i skrivfönstret?

Marvin

Trådstartare
Har senaste dagarna märkt att jag "fastnar" i texten jag skriver här i fönstret. Jag kan lägga till mer text efter den jag skrivit, men inte backa tillbaka och ändra inne i texten. Inte med back- eller upptangenterna och inte heller med musen.

Är det bara jag som har det problemet?

Sv: Fastnar i skrivfönstret?

Har hänt mig också! Det ser ut som att markören finns längre bak i texten men när jag börjar skriva/sudda hoppar den till slutet...

Men för mig funkade det faktiskt att först klicka där jag ville hamna och sedan gå åt sidan och tillbaka igen med piltangenterna.

Då är jag inte ensam. Trodde det var min dator det var fel på men jag har precis samma problem. Markören rör sig osynligt när man använder piltangenterna. Så när man skriver så kan texten hamna var som helst.

Detta är inget jag råkat ut för vad jag vet. Vilken webbläsare använder ni?

Jag har samma problem! Man håller ju på att bli galen på det ibland.

Jag använder mig av Explorer.

Jag har ett liknande problem. Markören hoppar så att om jag skriver eller tar bort text på ett ställe så hoppar markören helt plötsligt till ett annat ställe. Jag trodde att det var något problem på min dator så vi installerade om den häromdagen men problemet är kvar.
Jag har Firefox webbläsare.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 235
Senast: gammalek
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: miumiu
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka