Fattar inte falsterboschemat!!!

wilma.shastar

Trådstartare
Hjälp!!! Jag och min familj ska för första gången åka ned och kolla på Falsterbo horseshow. Men vi har svårt att fatta vad det är man ska boka/köpa. Får man se allt om man bara köper entré? Eller måste man köpa till att se tävlingarna? Eller är tillköpet till tävlingarna så att man har sittplatser? Och vad är det viktiga att se? Vilka tävlingar är sånna som dyker upp på hippson tidningar. Jag är dressyr ryttare med gillar att kolla på hoppningen om detta hjälper ☹️ vi kommer kunna vara där torsdag till helgen. Någon som kan hjälpa en nykomling?🙏🏼🙏🏼🙏🏼
 
Hej! Har inte svar på alla dina frågor men till och med onsdag innebär entrén att man även kommer in på både hopp- och dressyrläkraren, fri placering. Från och med torsdag måste man ha biljett för specifikt dressyrläktaren eller hoppläktaren - endast entré innebär endast in på området (alltså främst mässan, om man har tur kan man ibland se in lite på banorna men inte säkert). Tidigare har det funnits en kombobiljett för båda läktarna men kan inte hitta det i år. Så alltså - vill du se dressyr så köp till dressyrläktaren, vill du se hoppning så hoppläktaren (om du vill se båda vet jag inte om det finns något ”paketpris”). Men några av dagarna är redan slutsålda så se till att köpa så snart som möjligt
 
Hej! Har inte svar på alla dina frågor men till och med onsdag innebär entrén att man även kommer in på både hopp- och dressyrläkraren, fri placering. Från och med torsdag måste man ha biljett för specifikt dressyrläktaren eller hoppläktaren - endast entré innebär endast in på området (alltså främst mässan, om man har tur kan man ibland se in lite på banorna men inte säkert). Tidigare har det funnits en kombobiljett för båda läktarna men kan inte hitta det i år. Så alltså - vill du se dressyr så köp till dressyrläktaren, vill du se hoppning så hoppläktaren (om du vill se båda vet jag inte om det finns något ”paketpris”). Men några av dagarna är redan slutsålda så se till att köpa så snart som möjligt
Tack så hemskt mycket🙏🏼 kärlek till dig räddaren i nöden
 
Kombobiljett är borttaget men har man biljett till entré/ena läktaren kan man på plats köpa till plats på annan läktare om det finns platser kvar den dagen man är där. Men det verkar som att hoppläktarna är ganska slutsålda på helgen i alla fall.

Det finns även en mindre hoppbana där man inte behöver läktarbiljetter för att sitta, men där går ju inte de stora klasserna.
 
Hjälp!!! Jag och min familj ska för första gången åka ned och kolla på Falsterbo horseshow. Men vi har svårt att fatta vad det är man ska boka/köpa. Får man se allt om man bara köper entré? Eller måste man köpa till att se tävlingarna? Eller är tillköpet till tävlingarna så att man har sittplatser? Och vad är det viktiga att se? Vilka tävlingar är sånna som dyker upp på hippson tidningar. Jag är dressyr ryttare med gillar att kolla på hoppningen om detta hjälper ☹️ vi kommer kunna vara där torsdag till helgen. Någon som kan hjälpa en nykomling?🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Jag ska dit och köpte en biljett som inkluderar entré och numrerad sittplats på hoppläktaren. Så vill ni kunna se hoppningen så är det det ni ska köpa. Jag har inte varit där på många år men det var iaf senast rätt begränsade möjligheter att se tävlingen utan läktarbiljetter.

Nu verkar det som att det ska regna den dagen vi ska dit och varken Henrik, Malin eller Peder kommer. Så det känns lite trist faktiskt. Men det kan ju bli roligt ändå!
 

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 154
Senast: QueenLilith
·
Ridning Jag började fundera på ridskolor och ekonomi och hästmaterial och kom på många frågor som ni gärna får svara på. Var ligger ridskolan...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: ridelev
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 908
Senast: shia
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 530
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp