Favoritleksaken?

Sv: Favoritleksaken?

apocalypsen skrev:
Studsbollar och leksaksmöss är bara roliga när vi kastar och studsar dem och då ska det vara husse:crazy:
Vad ÄR det med dom där hussarna som är så speciellt...? :confused: Jag brukar säga till Mis att det faktiskt är jag som har köpt henne för massa pengar, men ändå är det bara husse som gäller.....

Det faktiskt en liten HON! Och inte så liten heller om man jämför med när hon kom till oss... Men hon är våran lilla ängel!

Kompiis älskar diskproppen och plastpåsar.

Sol föredrar toalettpapper, dvs att göra konfetti av det

Smilla och Smokie leker med varandra inga leksaker där inte.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 393
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: gammalek
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025