Bukefalos 28 år!

Favoritreklam?

lundsbo

Trådstartare
Har ni någon favoritreklam? Jag tittar inte så ofta på reklam men Vinnie (ATG) är ju svår att motstå! Jag har några jag gillar och här kommer ett par med hästtema (inget måste i tråden).

Även denna Dancing pony är ju svår att motstå!
 
Jag tittar inte på reklam, men jag hör en del reklam på radio.
Subaru har gjort några reklamer nu som jag verkligen gillar :D någon var ungefär "hur tänker du om din bil? Tänker du att den är söt, att den tar dig från a till b eller att det är den bästa bil du haft? Vill du också vara en som tänker att bilen är den bästa du haft, köp en Subaru!"
när jag hörde den första gången tänkte jag "nej, min Subaru är bäst!" Så fort de sagt det där om att bilen kanske var söt, sedan skrattade jag när jag insåg att det var en Subaru-reklam :p
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 296
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vill egentligen inte starta en debatt om kosttillskotts verkan eller ej men inser att det är svårt att låta bli. Jag har, av skäl...
2
Svar
21
· Visningar
1 378
Senast: gammalek
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
746
Senast: Halcyon
·
Trädgård & Växter Jag funderar på att köpa robotgräsklippare och även om det senaste åren inte varit några igelkottar häromkring vill jag ju ha en som är...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp