Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte starta en tråd där ni kan posta en bild på er favorit-utrustningspryl. Kan vara en sadel, träns, pannband, spö, hjälm, ja vad som helst som du gillar extra mycket. Post away!
Det får nog vara mina turkosa och lime jin stigbyglar som kommer med posten nu i veckan ! Ridit med såna hos en kompis och dom är SUPERBRA och übersnygga !
Jag kan inte bifoga bilder heller..
Såklart x) Hur gör man?
Både "D-ponnyn" (imp. Irland ca 155 cm i manken) och hans hoppsadel (Appaloosa tror jag)
Tyvärr finns varken ponny eller sadel kvar hos mig längre efter stallbranden 2010-03-10.
Ja, det gör det säkert. Men för tillfället är det min lillasyster som har min häst, då jag inte har möjlighet att ta hem honom till mig än, så han står typ 8 mil från där jag bor nu.
Men jag ska dit i helgen, ska försöka komma ihåg att kolla upp då!
Hundavel & Ras
Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
Hundavel & Ras
Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Hundavel & Ras Jag tycker inte att det är jättetydligt i de mindre, arbetande terrierraserna till exempel. Viss könsprägel, men inte särskilt uppenbar...