Favoritsaken! *bildtråd*

iNHALE

Trådstartare
Tänkte starta en tråd där ni kan posta en bild på er favorit-utrustningspryl. Kan vara en sadel, träns, pannband, spö, hjälm, ja vad som helst som du gillar extra mycket. Post away! :bump:

Sv: Favoritsaken! *bildtråd*

Fin!

Min absoluta favoritsak:

Gummiskrapa.jpg

Helt outstanding för leriga och/eller fällande hästar, o de allra flesta pållarna brukar se nöjda ut oxå! :D

Det får nog vara mina turkosa och lime jin stigbyglar som kommer med posten nu i veckan ! :) Ridit med såna hos en kompis och dom är SUPERBRA och übersnygga !

Jag kan inte bifoga bilder heller..
Såklart x)
Hur gör man?

Senast ändrad av en moderator:

Min favoritsak under vintern har helt klart varit min rumpvärmare i fårskinn som jag har haft på min sadel:

dsc_8439_133653298.jpg

Jag har ingen aning faktiskt :o Jag har dålig koll på sånt :p
Men den ligger bra på hästen och är jätteskön att rida i!

32275262.jpg

Både "D-ponnyn" (imp. Irland ca 155 cm i manken) och hans hoppsadel (Appaloosa tror jag) :love:
Tyvärr finns varken ponny eller sadel kvar hos mig längre efter stallbranden 2010-03-10.

Ja, det gör det säkert. Men för tillfället är det min lillasyster som har min häst, då jag inte har möjlighet att ta hem honom till mig än, så han står typ 8 mil från där jag bor nu.

Men jag ska dit i helgen, ska försöka komma ihåg att kolla upp då!:laugh:

Asså kan någon förklara hur man lägger till bilder? :o

*KL*

Min absoluta favoritsak som jag inte skulle klara livet på gården utan, och därmed inte heller kunna ha mina hästar hemma:

favoriten.jpg

Love it, love it, love it!! :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 290
Senast: Sasse
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
15 544
Senast: Madalitso
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 157
Senast: NOC14
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 605
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025