fel i öronen?

Mammadutt

Trådstartare
En häst som är väldigt skygg om öronen och som skakar på huvvet mkt, kan det vara något fel i öronen? Ursäkta att det låter som en väldigt korkad fråga, men just detta med att hon vägrar låta en röra hennes öron får mig orolig, vad finns det för något som kan vara fel? I övrigt är hon piggelin.
 
Japps, det kan mycket väl vara något i öronen som irriterar, speciellt som hon ruskar på huvudet mycket.

En veterinärundersökning borde de dig svar, finns lite olika saker som kan drabba öronen och irritera.
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vet inte om vård är rätta underforumet men det var det närmaste till min fråga. Jag känner en häst på ridskolan som gillar att gosa, få...
Svar
6
· Visningar
964
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: mily
·
Hemmet Detta känns som en väldigt "ängslig" fråga men jag är lite oroligt lagd just kring att förstöra saker 😅 Jag har gjort ett nissebus...
Svar
1
· Visningar
343
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp