C
Carino mi Amor
Jag är så arg, på både veterinären och mig själv , jag upptäckte igår när jag tog fram mit vacc.intyg o lägga in det i tävlingsmappen att det gått mer än 1 år sen senaste gången. Veterinären hade dock skrivit att nästa vacc. skulle ske om 2 år, (och det har gått 1 år och 2 månader) Jag litade ju på det men tänkte senare på kvällen att *hmm ska man inte vacc. mot hästinfluensan varje år*. Så läste på kortets baksida och det skulle man ju !!!!!
Blev helt nervös, skulle ju tävla på söndag, så ringde distriktarna o fråga, o jo vist skulle man vacc varje år !
Blev döarg !!! Va ju för det första tvungen att ringa som ett fån o avanmäla mig från 2 tävlingar !!! o vad ännu mera viktigare är : han har varit ovaccinerad 2 månader (kunde ju ha blivet mer om jag litat på veterinären) och att nu måste jag ta om hela grunden !!!
Så frågan är nu, kan man kräva att denna veterinär som gjorde fel ska betala det (lr att man får rabatt
) lr får man skylla sig själv som litade på veterinären ? 
Blev helt nervös, skulle ju tävla på söndag, så ringde distriktarna o fråga, o jo vist skulle man vacc varje år !
Blev döarg !!! Va ju för det första tvungen att ringa som ett fån o avanmäla mig från 2 tävlingar !!! o vad ännu mera viktigare är : han har varit ovaccinerad 2 månader (kunde ju ha blivet mer om jag litat på veterinären) och att nu måste jag ta om hela grunden !!!
Så frågan är nu, kan man kräva att denna veterinär som gjorde fel ska betala det (lr att man får rabatt