fel på katten

sweep

Trådstartare
det måste vara nått fel på honom.. =)

leker under databordet, har jättekul och helt plötsligt så springar han i full fart ut i rummet leker lite med en påse och sen full fart in i köket..

kan han inte leka med en sak i taget??

nu va han under bordet igen, petade till en sak och sprang iväg.. jag vill inte veta vad det är som är under bordet just nu..=)

nu är han tyst igen.. undrar hur länge det håller i sig,..
 
han brukar klättra på soffan och sen kasta sig ut ifrån den och landa på golvet med benen rakt ut (landar mer eller mindre på magen..) men det hindrar inte honm från att göra det om och om igen..
 
precis som mina kattsingar!

hoppar rakt upp i luften, sedan kapplöpning genom hela lägenheten. över soffan och ner i den stora spännande kartongen med dataskärmen.

sedan är de alldeles vita av frigolit när de kommer upp.

fast för det mesta ser man dom inte( svarta) när de har gömt sig, tills man kommer nära, då kan jag lova att man märker av dom!

:D
 
min är oxå svart..
han är bra på att gömma sig och sen hoppa fram och attackera benen på en.. lagom kul när man går runt i nattlinne..
 
va kan man som katt göra en sak i taget?
Mina turas om att leka med samma leksak även om det finns 2 likadana. Undrar ibland vad grannarna under tänker när racet går på kvällen för de är inte tysta
Har nu installerat en råtta i gummiband som sitter i en dörröppning och efter några timmar där är det trötta kissar som kan tänka sig att sitta i knä ett litet tag, typ 5 sekunder innan det är full fart igen
 
Måste bara berätta för dig om råttan jag hade i gummiband till våra kissar. Bandet satt fast överst i dörrposten och råttan hängde nån dm från golvet. Världens roligaste leksak tyckte kattorna. Ända till den dagen råttan for runt halsen på en av kattorna och gjorde en frivolt runt gummibandsöglan - dvs det blev en knut runt katthalsen. Hade jag inte varit hemma och sett detta skulle katten stypts :crazy:.
 
Det går inte över heller. Svante som fyller 3 i mars ska fortfarande bita en i hälsenorna :devil: Fast han är ju så söt att det gör inget!
 
Min sterilicerade katthona som är tre år är också heltokig ibland. Hon kan tex hoppa upp och labba till mig i bakhuvudet för att få mig att busa med henne. Annars far hon också runt från rum till rum och busar i påsar, springer på möbler och är överallt där hon inte får vara.
 
Min ena kisse fastnade oxå i ett sånt gummiband. Jag var inte hemma när det hände :(, som tur var så hade den fastnat runt magen på honom. När jag kom hem så satt han fast stenhårt i bandet, fick precis in spetsen på en sax så att jag kunde klippa av det. Köper aldrig mer leksaker i gummiband.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 185
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 040
Senast: AbCdE
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 817
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 662
Senast: Rosett
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp