Bukefalos 28 år!

MissFideli

Trådstartare
Jag funderar på att ställa Abbie i januari då det är utställning i stan. Men jag har ju vissa problem med Yogas reaktion när vi kommer hem och Abbie luktar konstigt.
Feliway är ju ett alternativ, men kan man testa den innan? Har den i sprayform, men det räcker knappast till i ett sånt här läge. Om jag köper en och stoppar i vägguttaget, hur ser jag om det funkar eller ej?
 
Sv: Feliway

Varför inte använda FeliFriend?

Det kan du ju spraya på katterna innan och se hur reaktionerna blir.

Fungerar hyfsat när vi behöver spraya våra tvåbenta gäster för att undvika att de blir attackerade av den svarta pantern... :D :angel:
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 245
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 947
Senast: Görel
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 410
Senast: Sel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 435
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp