JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Moderator
TW Vikt - tankar efter kontakt med dietist.
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
Startad av SiZo
16 Sept 2024
Svar: 124
Visningar: 14 006
Dagbok
Att sortera i alla röster
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Startad av miumiu
12 Nov 2024
Svar: 14
Visningar: 2 120
Dagbok
Kväll
Dagbok Det har åter blivit mörkt. Det suger verkligen när det blir mörkt så tidigt. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Förvisso...
Startad av Wille
14 Nov 2023
Svar: 20
Visningar: 2 205
Dagbok
Framtidsval och ifrågasättande
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Startad av Sasse
31 Okt 2023
Svar: 5
Visningar: 1 338
Dagbok
Kattsnack 12
Övr. Katt Prada har gått upp till 1,95 kg nu, heja tanten! Bytte från gula Monster till gröna och hon äter väldigt bra av den.
Paisley som hatar...
Bison
15 minuter sedan
Svar: 321
Visningar: 9 749
Katt
Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
Övr. Djur Jajemän, fast ljuset gjorde inte färgerna rättvisa där. Sazimai är så himla fina! <3 Det finns rätt gott om blå taranteller av olika...
Sel
Idag kl 19:01
Svar: 1 749
Visningar: 167 877
Djur