Comfort

Trådstartare
Fisken har fått fenröta och jag har haft i baktopur enligt beskrivningen. Hur länge tar det innan resultat syns?

Sv: Fenröta

Var det fenröta din cyklop-slöjstjärt hade?

Det är lite varierande hur lång tid det tar.
Beror lite på hur hårt angripen fisken är.

ja det verkar så, trots att jag hade i baktopur i pillerform hjälpte ju inte det, men det hade väl gått för långt :(
Nu har min fina rda slöjis fått vita fenkanter, plus att det rda ha brjat blekna på ryggen..
Nu är det B i flytande form jag har, är inne på min andra period nu. det vitnande har inte avstannat än

Vanligtvis tycker jag inte Seras mediciner hjälper alls. Mot röta och svamp använder jag Aquarium Munsters "Dessamor" + stora mängder salt.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Bison
·
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
2 975
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 760
Senast: tanten
·
Övr. Barn Dottern har haft ont i magen hela veckan, läkaren konstaterade förstoppning och skrev ut magpulver. Problemet är bara att det är helt...
Svar
18
· Visningar
1 368
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025