Fick ni testlarmet?

Bukefalos 30 år!

Jag fick det inte, har telia. Det kom mitt under ett seminarium och jag var den enda som inte fick något :confused:

Fick den här informationen i 112 appen i förmiddags.

1788805704790.webp

Jag fick liksom övriga 40 personer i vår lilla föreläsningssal på sjukhuset under ett av dagens seminarium. Addrrat på det kom hesa Fredrik.
Det gick inte att missa kan man säga. 🤣

Jag fick det inte, men hörde nåt på radio om att det bara gick ut till uppdaterade mobiler? Jag skjuter alltid upp uppdateringar i absurdum av oklar anledning så är inte förvånad att det ej nådde mig 😅 t

Jag bor inte där det testas, men jag hörde inte ens Hesa Fredrik. Oklart om det ens finns i Uppsala eller så bor jag återigen på fel ställe. ;)

Hesa Fredrik ska finnas i Uppsala enligt Google - har också hört "honom" på stan. Däremot inte här ute där jag bor.

Jag fick. Är glad över detta då jag väldigt sällan är i närheten av hesa Fredrik. Pratade dock i telefon, så vet inte hur det lät om man inte gjorde det.

Flera kompisar fick det inte heller trots att vi inte har Telia och trots att våra telefoner är uppdaterade.

Fick inte heller, varken på jobbmobilen och den privata mobilen. Jag satt i samma rum som min chef och han fick på sin mobil som han har både privat och på jobbet. Min jobbmobil som då går på samma slags konto som min chefs borde ha larmat tyckte både han och jag :confused: Ingen av oss fattade varför jag inte fick ett.

Jag fick det - mobilen lätt ordentligt! Var även just då ute på promenad med min hund (innanför tullarna i Stockholm) och Hesa Fredrik lätt ordentligt högt också! Min hund försökte identifiera varifrån ljudet från Hesa Fredrik kom ifrån men det var helt omöjligt :laugh:.

Såsom jag har förstått det så fick ingen Telia kund signalen eller meddelandet.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka