Figursydd fleece?

LLaika

Trådstartare
Har letat efter gamla trådar, men det mesta verkar ha utgått till i år.

Letar alltså efter en snygg, figursydd fleecetröja att rida i. Lagom tjock,och i en färg som matchar beige (och gärna blått), någon slags blå te x. Någon som har ett bra tips? "Så billig som möjligt", helst under 800:-, vill kunna byta efter halva vintern + att jag komemr växa ur den :p
Tack :bow:

Sv: Figursydd fleece?

69 degree North har väldigt fina fleecetröjor, musto också. Men de kostar runt 1.000 tror jag. Men håller o andra sidan riktigt bra kvalitét!
MS1075.jpg

Musto
SnugMockWoolJktFW_bg.jpg

Musto
K11710.jpg

69
K1179.jpg

69 norths hemsida

Senast ändrad av en moderator:

Problemet är tyvärr att jag inte kan sy :p

fd. Love*Laika

Tycker Börjes har en snygg, den som heter Stormy Weather. Finns i svart och rött.

Men svart och rött matchar inte beige och blå :p

Det finns bra och snygga fleecejackor i den flesta sportaffärer, för runt 500:- för bra kvalitet utan dyrt märke :smirk:

Sonnenreiter Velvety! :love:

velvety.jpg

light%20velvety.jpg

Just dessa kostar 750:- st.

Tror för övrigt att Kaupre har någon kampanj nu.. som går ut på att "köp två betala för en" och det gäller jackor och tröjor från North Iceland och Sonnenreiter. Du får väl kolla. De har en massa snygga fleecetröjor/jackor. :love:
www.kaupreridsport.se

Senast ändrad av en moderator:

Äsch, den fanns bara i small ju, det är för stort :( Annars var den :love:

Men maila och fråga Kaupre! De kanske kan ta in i din storlek. :idea:

Fast jag skulle ju vilja prova den IRL, inte mkt för att beställa sådär. Har kollat i några ridsportsbutiker som tagit in Sonnenreiter men inte sett den :crazy:

Jag har en Anky, vindtät fleecejacka typ, fick den för halva priset = 700,- och den är underbar :love:

jag gillar Mustos skitmkt!! dom e jätte snygga!! :)

Vart köpte du den och när?

Svea08_: De har snygga fleecetröjor, men vet inte om de är värde priset...

Jag har två från Copperfield, en beige och en svart, båda med gröna "paspoaler", supersköna och jättesnygga. Köpta i Ullared för 70:-/styck

Har tyvärr ingen bild

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Matchningsfreak hej :D Jag har ett i-landsproblem :angel: Min häst väntar på operation och ska stå rätt länge och jag har gott om tid...
Svar
4
· Visningar
2 289
Senast: ajax85
·
Utrustning jag är knäpp, jag vet... :D Tycker ju att det här med matchande utrustning är så himla skoj och har därför tänkt mig att jag ska...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: LilaTiger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka