Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är på jakt efter en ny kavaj. Det bör vara en väldigt figursydd då min midja är väldigt smal. Vad finns det för figursydda kavajer som är snygga att tävla dressyr i? Vill hellst inte lägga ut mer än 8-900 kr.
Jag är lång och smal och har letat och letat och letat. Kingsland, JW och GPA är de enda som har figursytt som passar min smala midja. Hade hoppats hitta ngt billigare i barnstorlek med då är de lite smalare men inte figursydda så det gick inte heller...
Är så himla liten så tror att jag måste ha en i barnstorlek, alla kavajer hänger som tävt på mig. Funderar på t.ex. Pikeur Fabienne eller Skarlett Girl, fast Skarlett girl verkar inte särskillt figursydd.
Pikeur är väldigt små i storlekarna, generellt så brukar man få gå upp en storlek. Jag har 36 i vanliga fall, men Pikeurs kavajer är alldeles för små i strl 36.
Kan helt klart vara värt att testa en 34 för din del.
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...