Filiduttan?

Mammadutt

Trådstartare
Vet att man inte får göra någon form av efterlysning, men hoppas på ett undantag. Filiduttans msn blev nämligen "lånat" av ett gäng unga pojkar som skrev till mig, märkte såklart att det inte var rätt Filiduttan. Ena killen var dock trevlig och gav lösenordet till mig så jag snabbt kunde ändra INNAN någon annan snorunge gjorde detta. Även buke är ändrat. Någon som känner Filiduttan och kan ge henne det temporära lösenordet kanske? :)

Eller så byter jag tillbaka till det vanliga lösenordet imorgon bitti då snorungarna kanske tröttnat..

/Mvh Aliide

Sv: Filiduttan?

snälla söta rara.... hjälp..... jag har haft panik :eek: vad e det för jävla idioter som kapat mig..... har du räddat min msn och mejl? hör av dig, jag sitter med hjärtinfarkt på ingående..... jävla huliganer..... hur fan får man tag i nåns lösen sådär? :eek:

/the real filiduttan

Aliide du är en ängel!

Aliide, sätt inte tillbaka till det gamla är du go.... :rofl: jag sitter å ändrar lösen på alla sidor jag har men kom på.... bara inte lösen nu skickas till mejlen igen... som bekräftelse.... hahaha

Det här är ju som att kolla på en spionfilm, vilket drama;)

eller hur..... jag var snabb med att radera mitt paypalkonto... jag menar så inte kontot tömms också... samma lösen hade jag där :rofl:

Ditt första prio borde vara att ändra lösenordet för mailen, kommer de in där så kan de byta många andra lösenord...

Sen kanske du ska lära dig av misstagen och ha lite olika lösenord? ;)

Vilken tur att inget förödande hunnit hända iallafall.

det vet jag ju inte än :rofl: tänk om dom mejlat virus eller msn:at virus till alla jag har i adressböckerna :eek:

dom har redan vart i mejlen, eller så är det bara Aliide... (man hoppas) dom har då inte varit å ändrat eller gjort nått på andra sidor... har ändrat alla jag kommer på att jag har....

:rofl: så enkelt lösen var det inte.... och nu har jag bytt :rofl: Bara jag får mejlen, msn och buke tillbaka av Aliide :rofl:

jahapp morsan har fått konstiga mejl från mig... ojoj nu har jag många traderakontakter att kontakta och be om ursäkt till :rofl:

mamma fick ett mejl där det stod "fan vad kåt jag är" :rofl: hahahahahahahahahahahahahaha jag döööööör!

Ska se om nån har ip-nr å sånt så jag kan spåra tillbaka :devil: jävla skitungar!!!!

nääää :rofl: hon sa att hon tänkte "fan nu är Johanna på fyllan" men sen fattade hon att det var nått lurt :rofl:

Jag har ju bara halva släkten i mejlen, blir kul å se vad man får för svar :angel:

Ja.... otäckt är förnamnet, hur fan har dom fått lösen liksom... jag har inga spyware, malware eller virus.... det enda jag kan tänka mig är att msn i mobilen inte är så säkert att dom fått tag i lösen via det?

Kommer bli mkt städa upp efter skitungarna, jag har hundratals okända människor i mejlen, Tradera-kontakter främst :rofl: som lär bli lite.... ehhh förvånade :angel:

Du skrev att du hade klamydia bland annat :D Lite lustigt att börja en konversation på det sättet, speciellt eftersom vi inte pratat på msn på evigheter. Nåja, en snäll kille som lämnade lösenord som jag snabbt bytte.

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 833
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden... 2
Svar
29
· Visningar
3 880
Senast: cirkus
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 506
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka