Film ändra format?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare sarabara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 973
S

sarabara

Haha vet inte ens om man kan säga så men iaf...jag har gjort en film i Windows Movie Maker, försökte ladda upp den på YouTube i det format den var, men det bev iksom ingen film, den är 0.00 sek ;)

Det här är kanske en helt korkad fråga men jag vet inte hur man gör :confused:

Ngn som vet, ska jag ändra format på filmen, och hur gör jag då?

Sv: Film ändra format?

Kopierar mitt svar från en annan tråd rakt av :D:

Jag vet inte riktigt om jag förstår ditt problem, men är det så att du bara tryckt på "Spara projekt" i programmet, så är det inte en filmfil du har. Utan filmfilen får du fram genom att välja "Publicera film" och där efter publicera den någonstans på din dator. Sedan kan du ladda upp den filen på nätet (t.ex. YouTube, Photobucket etc.).

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 546
Senast: qitis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 431
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31