Film in i datan?

Tibra

Trådstartare
Hej..
jag å några kompisar har gjort en film tillsammans som vi sedan brände på en dvd-skiva..nu är det så att jag vill "bränna" in filmen i självaste min data.
det går ju inte direkt bränna in den som musik i windows media player.. jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. någon som vet?:confused:

Sv: Film in i datan?

Bränna in filmen? Kopiera den till datorn menar du? Har du dvd-läsare på datorn? Eller s-video/komposit-ingång på den?

Sv: Film in i datan?

Om du stoppar dvd-skivan i dvd-spelaren och sen öppnar ett explorer-fönster och tittar på vad som finns på skivan, vad är det för filer som ligger där då?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 203
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 755
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 122
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka