Film in i datan?

Tibra

Trådstartare
Hej..
jag å några kompisar har gjort en film tillsammans som vi sedan brände på en dvd-skiva..nu är det så att jag vill "bränna" in filmen i självaste min data.
det går ju inte direkt bränna in den som musik i windows media player.. jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. någon som vet?:confused:
 
Sv: Film in i datan?

Bränna in filmen? Kopiera den till datorn menar du? Har du dvd-läsare på datorn? Eller s-video/komposit-ingång på den?
 
Sv: Film in i datan?

Om du stoppar dvd-skivan i dvd-spelaren och sen öppnar ett explorer-fönster och tittar på vad som finns på skivan, vad är det för filer som ligger där då?
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 834
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 727
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 906
Senast: Seaside
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 542
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp