Film och You Tube

Ela

Trådstartare
Jag har gjort en film i windows movie maker, av bilder och text.

När jag kollar på filmen på min dator ser den helt ok ut, men när den är uppladdad på you tube är kvaliten jättedälig och det går knappt att se vad det står och bilderna är jättesuddiga.

Varför?? Någon som vet?? Nåt man kan göra åt det??

Bilderna har bra kvalite innnan (eller i alla fall ok) dom ser inte dåliga ut när jag lagt ut dom i photobucket eller på hemsidan.
 
Sv: Film och You Tube

Jag har gjort en film i windows movie maker, av bilder och text.

När jag kollar på filmen på min dator ser den helt ok ut, men när den är uppladdad på you tube är kvaliten jättedälig och det går knappt att se vad det står och bilderna är jättesuddiga.

Varför?? Någon som vet?? Nåt man kan göra åt det??

Bilderna har bra kvalite innnan (eller i alla fall ok) dom ser inte dåliga ut när jag lagt ut dom i photobucket eller på hemsidan.


har du sett på alla andra filmer på youtube förutom din egen så ser du säkert att alla andra har kass kvalle de med
 
Sv: Film och You Tube

Du kan välja lite kvalité när du slutför filmen i moviemaker. Testa med en annan slutkvalité ifall det blir bättre då! :cool:
 
Sv: Film och You Tube

som tidigare, youtube är inte smickrande för någon film alls och du skulle kanske kunna hjälpa filmen lite på traven genom att välja rätt kvalité när du sparar. Annars är det inte så mkt mer att göra än att ändra storlek och färg på texten du har skrivit
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 125
Senast: WildWilma
·
Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
3 822
Senast: Hedwig
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 749
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 194
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp