Film redigerar program

mag

Trådstartare
Ska köpa en videokamera och vill ha ett bra och enkelt filmredigarar program till. Gillar inte riktigt Moviekmaker i Windows. Har laddat ner trialen till Adobe premiere elements och det verkar ok. Men är lite nyfiken på Pinnacle studio med. Men hittar ingenstans där man kan få prova det och då känns det lite osäkert vad man köper. Någon som har testat och kan ge mej tips om vad jag ska köpa.

Sv: Film redigerar program

Har jobbat lite i Adobe Premiere Pro, och tyckte iallafall att det var lättarbetat :laugh:

Ska köpa en videokamera och vill ha ett bra och enkelt filmredigarar program till. Gillar inte riktigt Moviekmaker i Windows. Har laddat ner trialen till Adobe premiere elements och det verkar ok. Men är lite nyfiken på Pinnacle studio med. Men hittar ingenstans där man kan få prova det och då känns det lite osäkert vad man köper. Någon som har testat och kan ge mej tips om vad jag ska köpa.

Kort fråga, vilken kamera köpte du, är du nöjd med den?
Filmat mycket inne i ridhus?
Tyvärr så är jag troligen mer okunnig än dig i videoredigering så jag kan inte rekomendera ett bra videoredigeringsprogram... :(
Vore tacksam för svar.

Senast ändrad av en moderator:

Körde med Adobe men bytte till Microsoft Expression Encorder 3. Mycket proffsigare program!

Det blev en canon legria FS 21. Inte jättedyr och ingen värstinmodell. Duger utmärkt till mig. Har filmat mycket utomhus och även en del i ridhus. Jag är nöjd. Köpte först en lite "billigare" minns inte vad det var nu, men blev väldigt besviken på kvaliten på filmen, så den lämnade jag tillbaks. Sen köpte jag Pinnacle studio till, och det är enkelt och roligt. Hoppas du får tag i vad du vill ha // Maggan

Liknande trådar

IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 912
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Vad finns det för enkelt program som man kan redigera filmer i? Alltså sådana filmer man spelar in själv. Tex filmar jag gärna när jag...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: AgnetaM
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 817
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka