Filmtitelhjälp någon?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 583

Mirre

Trådstartare
Handlar om en kvinna som jobbar på en psykavdelning, hon åker hem från jobbet och stannar för en person som står mitt i vägen. Dagen efter vaknar hon upp som patient på avdelningen där hon jobbar, alla behandlar henne som psykiskt sjuk. Vad tusan heter filmen? Kommer verkligen inte på det.

Den är SÅÅÅ läbbig! :nailbiting: Psykologiska skräckfilmer.. hu!
Är det mycket blod och sånt?
Jag kanske eventuellt vill se den men inte om det är massa blod och sånt. Den beskrevs nånstans som en thriller och såna tycker jag ofta är spännande men som sagt inte med blod och slaktade människor.

Är det mycket blod och sånt?
Jag kanske eventuellt vill se den men inte om det är massa blod och sånt. Den beskrevs nånstans som en thriller och såna tycker jag ofta är spännande men som sagt inte med blod och slaktade människor.

Knappt något blod alls vad jag minns! Kanske var någon i början som var blodig/bränd men inte resten av filmen.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
668
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
12 007
Senast: Badger
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 281
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur