Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
eller vad man ska säga.. har filmat med digitalkameran (en Kodak KD 400Z ) o nu envisas datan med att endast spela upp ljudet men ingen film Jag har testat på flera datorer med både Windows Media Player och Div X... Nån som har förslag på vad jag ska göra??
Är filmen i filformaten .mpg eller .avi så borde den kunna visas. Kolla på kameran om du kan ställa om så att den filmar i dem formaten. Testa annars att köra filmen i tex. shockwave (heter det så?) och quicktime.
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Hundavel & Ras Mycket av den här datan finns ju i avelsdata, beroende på ras.
Men det är inte alltid bra att testa för mycket, tex att köra DNAtester...
Lantbruksdjur Och i vårt sista kläck har två av blommekycklingarna HÄTTA 😍 ytligt som tusan men så himla gulligt! Har kollat efter uppfödare som har...