Fina färger till en fux!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fenny_92
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 5 953
Sv: Fina färger till en fux!

joo knallgult är ju såå fint på endel fuxar :D nån måste ju våga störa alla "dressyrmuppar" som inte vill se lite färg :devil:

hmm usäkta lite ojämn o ful lindning.. :)
17878571.jpg

Försöker du att linda dig till längre ben:D
Kan funka:bow:

Fast svarta grejor o blå vojlock- dessutom med vitt på:eek:

Du ska ha matchande ridbyxor oxå:D

Senast ändrad:

joo knallgult är ju såå fint på endel fuxar :D nån måste ju våga störa alla "dressyrmuppar" som inte vill se lite färg :devil:

hmm usäkta lite ojämn o ful lindning.. :)
17878571.jpg

17878565.jpg

tryck på länken för att se fler bilder, i början är dom när han har gula lindor :)
http://www.pixbox.se/pic_show_id17878564.html

Guud så snyggt!! Jag ska absolut inhandla gula lindor. Man kanske till och med skulle kombinera dem med de blå som jag har? (Har massa blå lindor, ljusblå, marinblå, kornblå) så blir det svenska flaggans färger!!
:D

Det har jag gjort förut, haft gula lindor och ett blått schabrak med gul pipning. Pålle såg så plågad ut så (han är ju inte svensk). :D :p

Försöker du att linda dig till längre ben:D
Kan funka:bow:

Fast svarta grejor o blå vojlock- dessutom med vitt på:eek:

Du ska ha matchande ridbyxor oxå:D

Ja, jag försökte testa med det idag :rofl: nej men dom är så låånga :o

ja, klart man har svart ;D och blått schabrak, och kanten är inte vit utan guldfärgad, :D
jaa, mörkblått schabrak, mörkblåa ridbyxor, o mörkblå väst (inte säkerhetsväst då, utan vanlig väst) (:

Guud så snyggt!! Jag ska absolut inhandla gula lindor. Man kanske till och med skulle kombinera dem med de blå som jag har? (Har massa blå lindor, ljusblå, marinblå, kornblå) så blir det svenska flaggans färger!!
:D

ja, gula benlindor är ett måste :rofl: Jag funderade på det för rätt länge sen när jag precis köpt dom gula, att han blåa på typ vänster fram o höger bak o gula på höger fram o vänster bak.. men jag har inte riktigt vågat, så ja kör med gula lindor, blått schabrak, samma blå färg på ridbyxor o västen.. :angel:

Men kanske ska man våga prova att ha gula&blåa benlindor..? :rofl:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
3 029
Senast: Takire
·
Avel I år fick mitt sto en skada vilket gjorde att jag rätt sent på säsongen (mitten av juli) körde henne till hingst. Har aldrig sett brunst...
Svar
18
· Visningar
2 422
Senast: Tonto
·
B
Utrustning ;)Funderar lite kring färg kombinationer osv och vill gärna höra era åsikter och se bilder :) Jag vill hitta en färg till min fux...
Svar
10
· Visningar
9 088
Senast: Peak
·
Gnägg Att hästlivet är riskabelt är ingen nyhet. Men hur mycket får man vara med om egentligen? Har vissa tur och ser knappt en fluga dö under... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
14 185
Senast: Lala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka