Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
HG tar tid att beställa ifrån, lättast är nog om du ringer till equalityline och hör om de har några på lager. Jag fick vänta i över tre månader på mitt träns som jag beställde genom equinet.
"Min" ridsportsbutik här i bromma hade ett brunt skärp grån hg inne för ett tag sedan, riktigt fint var det!
Men hittar du inget fint och billigare skärp i vanliga klädbutiker tror du?
Sorbe - detdär skärpet var gräsligt ju Designern måste haft en dålig dag
Njaa ja vet inte det ja, tycker det ser lite för pråligt ut som sagt.
Hade inte tänkt mig strass. Men hade jag vart hoppeponnyryttare eller så hade jag nog tyckt det hade varit gör snyggt
Mjaa, vet inte. Har väll inte spanat sådär supernoga efter nåt öht. men får väll hålla ögonen öppna. Fast nu skickade jag med dom från stallet som skulle till f-bo lite pengar så om dom såg nåt fint skulle dom köpa med ett till mig .
nej det är ju det jag inte har.. jag såg bara skitmånga snygga dyon skärp när vi va och kollade på Hamburg derbyt i våras men det var Cavalor som sålde dem!
Har han mkt saker till falsterbo iår??? Vet att han sålde hundhalsband och koppel där året innan jag skaffade hund... Kan tänka mig ett sådant nu ju...