Fina skärp till ridbyxorna

Sv: Fina skärp till ridbyxorna

HG tar tid att beställa ifrån, lättast är nog om du ringer till equalityline och hör om de har några på lager. Jag fick vänta i över tre månader på mitt träns som jag beställde genom equinet.
"Min" ridsportsbutik här i bromma hade ett brunt skärp grån hg inne för ett tag sedan, riktigt fint var det!
Men hittar du inget fint och billigare skärp i vanliga klädbutiker tror du?

Sorbe - detdär skärpet var gräsligt ju ;) Designern måste haft en dålig dag :D

Typ alla ridsportsaffärer har väl såna, med bett o krims på. Jättefint, iaf när man tävlar :)

Njaa ja vet inte det ja, tycker det ser lite för pråligt ut som sagt.
Hade inte tänkt mig strass. Men hade jag vart hoppeponnyryttare eller så hade jag nog tyckt det hade varit gör snyggt :p :)

Mjaa, vet inte. Har väll inte spanat sådär supernoga efter nåt öht. men får väll hålla ögonen öppna. Fast nu skickade jag med dom från stallet som skulle till f-bo lite pengar så om dom såg nåt fint skulle dom köpa med ett till mig :) .

nej det är ju det jag inte har.. jag såg bara skitmånga snygga dyon skärp när vi va och kollade på Hamburg derbyt i våras :) men det var Cavalor som sålde dem!

Har han mkt saker till falsterbo iår??? Vet att han sålde hundhalsband och koppel där året innan jag skaffade hund... Kan tänka mig ett sådant nu ju...

tuvär hade de stängt när vi va på falsterbo.. men när vi va i Hamburg så hade de både skärp och hundhalsband!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 394
Senast: Silje
·
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 002
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka