Fina täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 995
Sv: Fina täcken

Helt rätt Sorbe :) !

Jo Pessoatäcket satt perfekt på honom :D Så ska nog införskaffa ett av deras andra täcken med :angel:

Oh shit, bra minne man kan ha :D

*sitter å bläddrar i deras katalog*

De har ju ett tjockt vintertäcke, och ett stalltäcke oxå ;)

Båda är de där som är i "skrikiga" färger och med ett stort P på sidan ;)

Katalog??? Hemsida??? Måste inskaffa nya vintertäcken till mina och Pessoan var läcker (har inte fått super skryt i Engalnd på testerna då), men jag :love: designen ;)

http://www.kallquists.com/ de säljer de här i Sverige iaf, finns ju återförsäljare som BARA säljer Pessoa saker, men det där var ända sidan jag satt uppe med ;) Gå in på "Täcken" och sen scrolla lite så hittar du de ;)

Vill du ha priser på annat, som deras träns och så så är det bara att fråga då jag har hela prislistan här ;)

Träns får jag tag på - men annars tack - vill ha deras schabrak (grå/svart eller oliv/svart), vill också ha deras inne och ute täcken ;)
Vad är det för en prislista du har - leverantör eller ut i butiken?

Shabraket är grönt, men vissa ser gråa ut!

Prislistan är från Ridsportshopens Pessoa saker.

Jag vet att Pessoa ska ha ett som är grå och svart - men det är inte alla som tar in dem :mad:
Hur mkt kostar dom i din prislista?
Jag återkommer med bilder på det som jag är ute efter :D

Oki - då kommer jag inte billigt undan denna gången ;) , får leta upp en som har den gråa ( måste ha :D )

Säg till om du hittar ett som är grått, tror nämligen inte ens att de existerar, känner asmånga som letat, utan framgångar!

Liknande trådar

Utrustning En ny häst är på intågande, och till denna kommer en helt ny utrustning köpas då jag inte vill använda min gamla hästs grejer, de är... 2
Svar
24
· Visningar
2 963
Senast: SaraB
·
W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så... 2
Svar
23
· Visningar
2 432
Senast: wingil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka