Fina täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 995
W

wingil

Försökte fota älsklingen i alla nya saker men vi lyckades precis få täckena för han var INTE road. För övrigt blev han livrädd för fårskinnsnosludden :p och benskydd var inte välkomna på hans ben :) Så ni får nöja er med täckena nu haha :D Kommer nog mer. Tack Sorbe för att du försökte hålla vildingen ;)

Pfiff fleece:
tacke1.jpg

Jacson tunnt regntäcke:
tacke2.jpg

Horse Power termotäcke:
tacke3.jpg

Pessoa fodrat regntäcke:
tacke4.jpg

Sv: Fina täcken

Skojar du :D Han försöker gå över dig bord och allt.

Men han var ju söt när han försökte buffa bort nosludden i boxen ;)

Wow!! :love: Pessoa-täcket var hur läckert som helst ....vill ha!!!

Gick och suktade på det på Solvalla och när jag kom sista dagen var det 10% på det och jag fick sista 145 täcket :D *studsa* Älskar det.. vill ha fler!

Nehe? Det menar du inte?! :p

Du får ta och sätta på typ kedjegrimskaftet som Leo fått till honom i stället! ;)

Det var 10% även på lördagen ;) Fast det kanske du missa?

Nästa gång får du ta å köpa det ROSA Pessoatäcket! :D

Det var fina täcken till honom. Synd att modellen inte ville modella bara ;)
Han var fin.

Täckena är fina och de döljer bra gula fläckar på hästen ;) *rekommenderar täckena för skimmelägare haha*

shit vad snygga täcken! älskar pessoa och pfiff-täcket :love:

hästen såg fin ut den med, grymt lik en häst jag känner... stam?

fina täcken!! speciellt fleecetäcket o det från pessoa va grymma :love: görfina som man säger där borta i götet :rofl:

Jättefina täcken :)

Har tänkt att köpa ett höökstäcke till ridhästen, det ser ut att ligga bra och är lagom dyrt när hästen äter täcken :angel:

måste bara säga att jag köpte ett sån hööks-täcke för nått år sedan. visst täcket är jätte snygg och ligger bra, men bogvecken? båda mina gick sönder efter en vinter och sedan dess fick jag laga och laga... tillslut blev jag less och köpte ett annat :p

Grymt snygga täcken :bump: :bump: :bump:

Pessoatäcket var dock läckrast och såg ut att passa bästa också..eller... :confused: :angel: :love: :love: :love:

Liknande trådar

Utrustning En ny häst är på intågande, och till denna kommer en helt ny utrustning köpas då jag inte vill använda min gamla hästs grejer, de är... 2
Svar
24
· Visningar
2 963
Senast: SaraB
·
W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så... 2
Svar
23
· Visningar
2 432
Senast: wingil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Blandraser och renraser